TECHNISCHE SUPPORT
Ontstaan er na verkoop problemen of rijzen er vragen m.b.t. onze producten laten wij onze klanten niet in de kou staan. Kennis maar ook aftersales en service zijn binnen ons team do’s en geen don’ts en dat laten we graag zien wanneer dat nodig is.
ZELF PROBLEMEN OPLOSSEN?
Zelf een error verhelpen lijkt soms moeilijker dan het in werkelijkheid is maar je moet wel de juiste methoden en informatie ter beschikking hebben. Epson heeft uitgebreide en heldere documentatie beschikbaar voor het verhelpen van errors bij ColorWorks printers. Met de weergegeven errorcode op het display van de printer kan in de "TRG" technical reference guide gemakkelijk de error met oplossing teruggevonden worden. Daarnaast is er 24/7 een speciale “support pagina” voor sommige printer waarin de meest voorkomende storingen en oplossingen te vinden zijn.
Of download de handleiding hieronder:
TM-C3500 Gebruikers handleiding
SMART2B SUPPORT
Wij staan altijd klaar om telefonische ondersteuning te geven bij problemen en vragen van gebruikers. Wij zijn pas tevreden als de gebruiker het ook is. Waar nodig nemen wij met TeamViewer de computer over om instellingen door te nemen en eventuele problemen op te lossen. Hiervoor versturen wij geen factuur, bij ons valt dit onder de service waar niet voor betaald hoeft te worden.
SNEL WEER AAN DE SLAG?
Een probleem kan soms net een puzzel zijn die nog gelegd moet worden. Zie de informatie die er nodig is om het probleem op te lossen als meerdere losse puzzelstukjes. Om support te kunnen geven dient de gebruiker ons de puzzelstukjes te leveren en leggen wij de puzzel. Hieronder leest u welke puzzelstukjes wij nodig hebben…
NOTEER DE ERRORCODE
Noteer voor u contact met ons opneemt de complete errorcode, deze kan bestaan uit cijfers, letters, tekst of een combinatie hiervan.
BEVOEGDHEDEN VOOR OVERNAME VIA TEAMVIEWER
Indien wij de computer moeten overnemen met TeamViewer moet de gebruiker die ingelogd is voldoende rechten hebben binnen het systeem of dient er een IT medewerker beschikbaar te zijn die eventuele aanpassingen uit kan voeren. Om snel aan de slag te kunnen graag vooraf Teamviewer Quick support downloaden via de button “Download TiemViewer” rechtsboven aan de pagina.
HISTORIE VAN DE PRINTER.
Hebben er recentelijk wijzigingen plaatsgevonden? Denk bijvoorbeeld aan andere media, is de printer verplaatst of gevallen, een nieuwe server of router of is de printer wellicht van het stroom geweest? Het zijn allemaal oorzaken die ons kunnen helpen een diagnose te stellen.
IK BEN GEEN KLANT VAN SMART2B
Is de printer niet door ons of een van onze partners geleverd en heeft u toch support nodig omdat uw leverancier geen oplossing weet? Wij laten u niet in de kou staan… uiteraard zijn er situaties te bedenken waarbij wij niet alle problemen gratis kunnen verhelpen dus informeer vooraf of en hoe eventuele kosten berekent gaan worden.
Neem gerust contact op, wij staan voor u klaar!